Google Ads hakusanamainonnassa hurjia tuloksia
4.5.2020 | teksti: Teemu Meriläinen Syyskuussa 2019 sain hoidettavakseni erään suomalaisen ravintotuotevalmistajan hakusanamainonnan Googlessa. Heidän Google Ads -tiliään oli aiemmin [...]
4.5.2020 | teksti: Teemu Meriläinen Syyskuussa 2019 sain hoidettavakseni erään suomalaisen ravintotuotevalmistajan hakusanamainonnan Googlessa. Heidän Google Ads -tiliään oli aiemmin [...]
3.3.2020 | teksti: Teemu Meriläinen Mikä on Google Shopping Google Shopping on hiljattain Suomeen rantautunut Googlen uusi mainosmuoto, joka soveltuu [...]
30.1.2020 | teksti: Mitja Piipponen Vuoden vaihteen jälkeen eri tahot, esimerkiksi tutkimuslaitokset ja markkinointitoimistot, julkaisevat markkinoinnin trendejä tulevalle vuodelle. Nämä [...]
23.1.2020 | teksti: Perttu Myllynen Kun olin lapsi, vanhempani lukivat minulle tarinoita. Tiesin niiden olevan pelkkää satua, mutta ne kiehtoivat [...]
Yrityksesi brändin määrittely on ensisijaisen tärkeää onnistuneen markkinoinnin tekemiselle. Hyvä markkinointisisältö on johdonmukaista ja viestii brändisi arvoja. Oletko pysähtynyt miettimään [...]
Vuosi lähenee loppuaan ja joululomaa odotellessa hieman yhteenvetoa kuluneesta vuodesta. Meidän tarinaa on nyt takana vajaat kaksi vuotta, ja tämä [...]
Tässä blogikirjoituksessa kerrotaan, miksi tuotteistimme palveluitamme. Miten lähteä liikkeelle uuden markkinointikumppanuuden kanssa? Tätä olemme pohtineet paljon, ja niin ovat [...]
LinkedIn on Suomessa vähemmän käytetty markkinoinnin kanava kuin esimerkiksi Googlen tai Facebookin tarjoamat markkinoinnin alustat. LinkedIn tarjoaa tarkemmat kohdennusmahdollisuudet [...]
Millainen markkinointi toimii? Meitä pyydetään usein toteuttamaan jokin markkinointiviestinnän väline: video, mainos, nettisivut, kampanja, logo tai muuta vastaavaa. Kaikki [...]
Oletko miettinyt videota yrityksellesi, mutta et halua käyttää aikaasi tai rahaasi isoon videotuotantoon? Meillä on nyt helppo ja edullinen [...]