Yrityksesi brändin määrittely on ensisijaisen tärkeää onnistuneen markkinoinnin tekemiselle. Hyvä markkinointisisältö on johdonmukaista ja viestii brändisi arvoja. Oletko pysähtynyt miettimään brändinne ydintä?
Me Luotoluodolla toteutamme asiakkaillemme brändiworkshoppeja, joissa kaivamme asiakkaidemme brändiydintä. Olemme kehittäneet näiden 4 tuntia kestävien workshoppien avuksi brändikanvaksen. Nyt tarjoamme tämän työkalun käyttöösi ilmaiseksi!
Voit ladata sen tästä (emme kerää tietojasi).
Kaikki alkaa brändin ytimestä
Luotoluodon toimivaksi havaitussa markkinointinäkemyksessä markkinoinnin tekeminen alkaa brändin ytimen määrittelystä. Yrityksen identiteetti, visio ja missio sekä arvot ohjaavat markkinointistrategiaa. Vasta kun brändiydin ja strategia ovat kunnossa voidaan siirtyä markkinointisisältöihin. Seuraava kuva havainnollistaa prosessiamme.
Kanvas hyötykäyttöön
Hyödynnä siis brändikanvasta ja kirkasta teidän yrityksenne identiteetti ja brändi. Tämä luo hyvän pohjan yrityksenne markkinoinnille. Kanvasta on tarkoitus täyttää mahdollisuuksien mukaan ylhäältä alas ja vasemmalta oikealle. Osa kohdista voi tuntua itsestään selviltä etenkin yritykselle, joka on ollut pitkään toiminnassa. Olemme kuitenkin huomanneet, että yllättävän moni yritys ei ole pysähtynyt pohtimaan esimerkiksi missiotaan tai arvojaan. Parhaimmillaan yrityksen missio, visio ja arvot ohjaavat visuaalisesta ilmeestä lähtien brändin rakentamista. Rakenna yrityksenne markkinointi vahvalle pohjalle!
Kysy lisää brändiworkshopeista Jannelta!
Janne Eerola
050 30 31470
janne@luotoluoto.fi